Betalen & bezorgen


Betalen

Online bestellen bij Meubelshophaan is nu extra makkelijk, omdat u de keuze heeft uit verschillende manieren om uw bestelling te betalen: Voor het gemak zetten we alle mogelijkheden even op een rijtje:

iDeal

Met iDeal is het mogelijk om veilig en snel geld over te maken via uw eigen bank. Groot voordeel van deze manier is dat u met een paar klikken kunt betalen en dat wij uw bestelling direct aan u kunnen uitleveren als deze op voorraad is.

Het betalen met iDeal werkt als volgt:

- Kies voor iDeal betalen wanneer u gaat afrekenen. U kunt direct uw bank selecteren.
- Nadat u op de knop 'bestelling plaatsen' heeft gedrukt, wordt u automatisch naar de beveiligde iDeal-pagina van uw eigen bank gestuurd.
- Op deze iDeal-pagina staan de betalingsgegevens al klaar. Controleer of het te betalen bedrag klopt.
- Wanneer alles klopt kunt u de betaling uitvoeren.
- Is uw betaling succesvol is verwerkt, dan wordt u teruggestuurd naar onze website en kunt u zien dat uw bestelling is betaald.
- Binnen enkele minuten ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
- U bent klaar, we gaan uw bestelling in behandeling nemen.

iDeal betalingen zijn alleen mogelijk voor klanten met een Nederlandse bank.


Bezorgen

Wij bezorgen alle producten gratis door heel Nederland! Op deze pagina vind je alle informatie.

U kunt uw bestelling laten bezorgen. Wij bezorgen gratis door heel Nederland. Voor kleinere bestellingen maken we gebruik van een landelijke bezorgdienst, voor grotere bestellingen wordt gebruik gemaakt van een gespecialiseerde bezorgdienst.

Bezorgdagen: van maandag tot en met zaterdag.

Hoe gaan we te werk:
- Uw bestelling wordt gereedgemaakt voor bezorging
- Vervolgens wordt de levering ingepland en brengen we u op hoogte van het verwachte levermoment
- Op de dag van levering ontvangt u nogmaals bericht dat uw bestelling wordt uitgeleverd
- Uw bestelling wordt bij u afgeleverd.

Waar moet u rekening mee houden bij bezorging:

Verdiepingen - We leveren jouw bestelling tot over de drempel van de voordeur. Bevindt jouw voordeur zich op een etage en is er een lift aanwezig? Dan bezorgen wij altijd naar de plaats van bestemming. Is er geen lift beschikbaar en is de etage enkel bereikbaar met de trap? Dan bezorgen wij tot en met de 4e etage. Woon je dus bijvoorbeeld op de 5e etage zonder trap, dan wordt de bestelling tot en met de 4e etage bezorgd. Woon je op de 7e verdieping met een lift? Dan bezorgen wij je bestelling op de 7e verdieping (mits de bestelling in de lift past). De woonsituatie kan je aangeven bij het bestellen. Wanneer het meubel niet in de lift past of door het trappengat past, is dit op eigen verantwoordelijkheid en zal de bezorgdienst het meubel op de begane grond plaatsen en niet naar boven leveren. Wij leveren enkel tot over de eerste drempel van de voordeur. We leveren dus niet in huis op een etage, zoals bij voorbeeld de slaapkamer.

In en om het huis - Zorg er voor dat de doorgangen bij de bezorging zowel in als om je huis vrij zijn zodat er geen obstakels vormen bij levering.

Zorg dat je thuis bent - Zorg dat je op de afgesproken datum van bezorging thuis bent en bereikbaar bent op het door jou opgegeven telefoonnummer. Wanneer niemand thuis is bij levering, wacht de bezorgservice niet.

Eilandbezorging - Wij bezorgen niet op de waddeneilanden. Op het vasteland in Nederland zijn er enkele eilandvervoerders. Ga vooraf bij deze vervoerder na of je de bestelling kunt laten vervoeren naar jouw adres. Wij kunnen je bestelling dan wel bij de eilandvervoerder leveren, die hierna zal zorgen voor transport naar het eiland. Deze eventuele extra kosten dien je dan ook zelf aan de desbetreffende vervoerder te voldoen.

Afmetingen grote producten - Een aantal bank- of bed-delen kunnen soms langer dan 2,5 meter zijn, en passen hierdoor vaak niet door het trapgat of in de lift. Zorg dat je dit vooraf goed hebt opgemeten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan tijdens levering.

Verder belangrijk:

  • Uw bestelling wordt uitgeleverd op het moment dat alle bestelde artikelen gereed zijn voor uitlevering.
  • Alle bedragen op de website zijn in euro's en inclusief BTW.
  • Wij nemen oude meubels niet mee retour.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De transportdienst levert op de door jou aangegeven bezorgdatum. Je vindt je gekozen bezorgdatum terug in je orderbevestiging. De bezorgdagen zijn van maandag tot en met zaterdag. Levering op zondagen en/of feestdagen is niet mogelijk. Het tijdstip kan je niet zelf kiezen, de transporteur zal een planning maken en stelt je hiervan op tijd op de hoogte met een tijdsvenster van 3 a 4 uur.
In de ochtend van de gekozen bezorgdag, ontvangt u een bericht van de transportmaatschappij met een verwacht tijdstip van bezorging.

Let op: de bezorging staat op dat moment vast en kan niet meer gewijzigd worden. Als je in dit stadium toch voor een andere bezorgdag wilt kiezen, dan zijn hier kosten aan verbonden. Misschien kan een van de buren je bestelling wel in ontvangst nemen voor je?